För att närmare förklara titeln kan man (om man orkar), läsa ett tidigare inlägg.

Kanske kan man också definiera det här inlägget och de nya sidorna jag så småningom kommer att lägga upp som ett av projekten som far runt i skallen på mig. Eftersom jag naturligtvis inte kan avstå alla dessa nya idéer jag får, så påbörjar jag ytterligare ett projekt a’ la tryckvåg som med allra största sannolikhet aldrig kommer att bli färdigt (suck). Tanken är i alla fall att jag lägger upp fler sidor som man kan klicka sig in på och se hur (eller snarare OM) det går framåt för mina projekt som jag går runt och funderar på. Hittills är det det här jag tänkte pyssla med, men känner jag mig själv rätt så hittar jag på fler dumheter jag inte kommer kunna släppa och inte orkar slutföra.

*Ta daaa*

  • Projekt 1: Paludarium. Jag har grävt fram ett av mina gamla terrarium och vill nu sätta igång burken igen. Tanken är att skaffa pilgiftsgrodor när allt är klart om ett par år eller så.
  • Projekt 2: Uteplats. Nu har hela familjen flyttat och fått tillgång till denna (av mig, inte av maken) efterlängtade uteplats. Den ser ut som skit. Men den ska bli bättre.
  • Projekt 3: Arbete. Jag skulle vilja göra en sida där jag berättar om vad jag sysslade med innan jag blev sjuk och så klart kommer att fortsätta med när jag börjar jobba igen. Det kan bli ett riktigt fint projekt med många uppdateringar tror (och hoppas) jag.

Det här kommer att bli jättekul- att få dela mina misslyckanden offentligt med er är en dröm jag haft länge, haha!

Det gör inget, jag bjuder på det.